X-Kuntosalicircuit

Ohjattua ja vaihtelevaa lihaskuntoharjoittelua kuntosalilaitteita ja vapaita painoja apuna käyttäen. Helppo tapa aloittaa kuntosalilla käynti tai ota vaikkapa säännöllisen treenin kannalta. Ohjaajat huolehtivat treenaamisen turvallisuudesta, hauskuudesta ja tehokkuudesta.

X-RVP

Kummallinen kirjainlyhenne tarkoittaa suomeksi reisi-, vatsa-, ja pakarajumppaa. Tällä tunnilla treenataan keskivartalon ja alavartalon lihaksia mukaansa tempaavan musiikin ja ammattitaitoisen ohjaajan avulla. Treeni on monipuolista ja vaihtelevaa, koska käytämme apuna erilaisia kuntoiluvälineitä. Kaikista harjoitteista löydämme jokaiselle sopivan haastavan vaihtoehdon ja opetellaan yhdessä oikeat ja turvalliset tekniikat liikkeiden suorittamiseksi.

Fitness Pilates

Tunnilla saat hyvinvointia niin keholle kuin mielelle. Pilates kehittää erityisesti kehon syviä keskivartalolihaksia, mutta samalla saat parannettua tasapainoa, liikkuvuutta sekä ryhtiä. Rauhalliseen tahtiin tehdyt liikkeet auttavat sinua keskittymään oikeanlaisiin asentoihin, hengitykseen ja liikesuorituksiin ohjaajan opastuksella. Tunti sopii myös monille, jotka kärsivät selkävaivoista. Tunti sisältää aina myös loppurentoutuksen, jonka aikana saat pienen hengähdyshetken arjen kiireiden keskelle. Tunti sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille, ohjaaja antaa aina tarvittaessa vaihtoehtoliikkeitä mikäli jotkut liikkeet eivät sovellu juuri sinulle. Tervetuloa!

X-Twerkout

X-Twerkout on uusi muoto yhdistää twerkkaus ja lihaskunto samaan pakettiin. Tällä tunnilla treenataan koko vartalon syviä ja pinnallisia lihaksia tehokkaasti, unohtamatta tanssillista hauskuutta, naisellisuutta ja lantion liikkuvuutta. Tule nauttimaan rempseästä ja itsetuntoa kohottavasta ilmapiiristä ja koe ennennäkemätön treeni. OTA MUKAAN polvisuojat/säärystimet!

Steppi + vatsat

Tehokas yhdistelmä keskivartalotreeniä ja sykettä nostavaa liikuntaa. Tunnilla vuorottelevat keskivartaloa vahvistavat lihasosuudet sekä aerobista kuntoa kehittävät hauskat askelluskuviot laudalla. Steppiosuuksissa painotetaan tehokkuutta ja helppoutta ei niinkään haastavia askelkuvioita, joten rohkeasti mukaan vaan!

X-Kahvakuula

Koko vartaloa muokkaava ja kehittävä treenimuoto, jossa niska-hartiaseudun jumit saavat kyytiä ja keskivartalon lihakset vahvistuvat huomaamattaan. Monipuolinen ja tehokas treeni, jossa hiki virtaa kun isot lihasryhmät ovat töissä yhtä aikaa. Sopii ihan kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. Kuulia löytyy 4 kg – 12 kg:n väliltä, joten tunnin kuormituksen tasoon pystyt vaikuttamaan kuulan valinnalla.

X-Kuntopiiri

Haastava kolmivarttinen, jossa JOKA kerta vaihtuvat liikkeet. Jumppasalissa erilaisia lihaskunto- ja kestävyyspisteitä, joilla haastamme kroppaasi monipuolisesti. Tule mukaan rohkeasti ja huomaat, miten kuntosi kasvaa ja vartalo muokkaantuu nopeasti!

X-Boxfit

Aerobinen tunti, jossa helpoilla askelluksilla ja lyöntisarjoilla nostatetaan sykettä reippaasti ja annetaan niska- ja hartiaseudun jumeille kyytiä! Tältä tunnilta ei fiilistä ja energiaa puutu! Let's rock!

X-Pakara

Alkulämmittely, monipuoliset pakaralihaksiin kohdistuvat harjoitteet muokkaavat pakaralihaksia. Tiesitkö, että pakaralihasten heikkous altistaa mm. selkäkivuille? Tulet löytämään pakaralihaksesi aivan uudella tavalla tällä tunnilla!

X-Vatsa

Vatsalihastreeniä: syvät, vinot ja suorat vatsalihakset saavat kyytiä tällä tunnilla. Opettelemme vatsalihasten treenaamista monissa eri alkuasennoissa. Tulet huomaamaan että LAATU korvaa aina määrän! 😉 Kick some abs!

X-Total

X-Total on intervallityyppinen tunti, jossa sykkeennosto- ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Koko kroppaa vahvistava hauska ja monipuolinen treeni, jossa hiki virtaa ja hengitys- sekä verenkiertoelimistö kehittyy huomaamattasi.Lihaskunto-osuuksissa käytetään lisävastuksena käsipainoja sekä kuminauhoja.

Lantionpohja & Vatsalihasten erkauma

Tunnilla harjoitellaan lantionpohjan lihasten lihasvoiman ja -kestävyyden lisäämistä erilaisissa alkuasennoissa. Opit toiminnallisten harjoitteiden kautta yhdistämään lantionpohjan aktivoinnin arjen askareisiin tai esim.kuntosaliharjoitteluun. Lantionpohjan jumppa yhdistettynä hengitysharjoituksiin ja syvien vatsalihasten harjoituksiin kuntouttaa myös mahdollista vatsalihasten erkaumaa.

Tämä tunti sopii kaiken ikäisille, jotka haluavat vahvistaa lantionpohjan voimaa. Raskaana olevat ja synnyttäneet voivat tässä jumpassa aloittaa turvallisen harjoittelun.

Tunnille kannattaa tulla, vaikka synnytyksestä olisi vuosia aikaa, ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa vatsalihasten erkauman ja lantionpohjan lihasten kuntouttaminen.