X-Kuntosalicircuit

Ohjattua ja vaihtelevaa lihaskuntoharjoittelua kuntosalilaitteita ja vapaita painoja apuna käyttäen. Helppo tapa aloittaa kuntosalilla käynti tai ota vaikkapa säännöllisen treenin kannalta. Ohjaajat huolehtivat treenaamisen turvallisuudesta, hauskuudesta ja tehokkuudesta.

X-RVP

Kummallinen kirjainlyhenne tarkoittaa suomeksi reisi-, vatsa-, ja pakarajumppaa. Tällä tunnilla treenataan keskivartalon ja alavartalon lihaksia mukaansa tempaavan musiikin ja ammattitaitoisen ohjaajan avulla. Treeni on monipuolista ja vaihtelevaa, koska käytämme apuna erilaisia kuntoiluvälineitä. Kaikista harjoitteista löydämme jokaiselle sopivan haastavan vaihtoehdon ja opetellaan yhdessä oikeat ja turvalliset tekniikat liikkeiden suorittamiseksi.

X-Twerkout

X-Twerkout on uusi muoto yhdistää twerkkaus ja lihaskunto samaan pakettiin. Tällä tunnilla treenataan koko vartalon syviä ja pinnallisia lihaksia tehokkaasti, unohtamatta tanssillista hauskuutta, naisellisuutta ja lantion liikkuvuutta. Tule nauttimaan rempseästä ja itsetuntoa kohottavasta ilmapiiristä ja koe ennennäkemätön treeni. OTA MUKAAN polvisuojat/säärystimet!

X-Koko Kropan treeni

X-Kokokropan treenissä kehitetään koko kropan lihasvoimaa vaihtelevilla lihaskuntoliikkeillä. Vaihtelevuutta treeniin tulee monipuolisten välineiden avulla. Tunnilla käytetään mm. kahvakuulaa, kuminauhaa, steppilautaa ja käsipainoja tuomaan tehokkuutta lihasvoimaharjoitteluun. Tunnilla tehdään liikkeet rauhassa, joten ehdit oppia jokaisen harjoitusliikkeen tekniikan huolellisesti. Tsemppaava musiikki taustalla tuo mukanaan lisäintoa treeniin. Sopii jokaisella vasta-alkajasta kokeneempaan treenaajaan!

X-Pumppi

Tällä tunnilla vahvistetaan koko kropan lihaskestävyyttä levytankojen ja -painojen avulla. Tunnilla tehdään perusliikkeitä kuten esimerkiksi kyykkyjä, penkkipunnerruksia ja kulmasoutuja. Näillä liikkeillä saadaan tehokkaasti vahvistettua kehon isoimpia lihasryhmiä. Ohjaajan tärkein tehtävä tunnilla on varmistaa sinun turvallinen suoritustekniikka. Voit aloittaa vaikka vain pelkällä tangolla ja opetella ensin liikkeet, jos ne ovat sinulle ennestään vieraita. Musiikki on tällä tunnilla tärkeässä roolissa rytmittämään treeniä ja luomaan treenifiiliksen.

X-HIIT

Tämä puolituntinen on tehokas sykettä nostattava treeni, joka ei kuitenkaan sisällä hyppyjä. Tunnilla tehdään kehon isoja lihasryhmiä kuormittavia lihaskuntoliikkeitä kolmen liikkeen pattereina. Ohjaaja haastaa sinua käymään epämukavuusalueella. Puoli tuntia on juuri sopiva aika tälle treenille, koska sen ajan jaksat hyvin haastaa itseäsi niin, että tunnin jälkeen olet täynnä energiaa.

X-Vatsat+Kehonhuolto

Tällä tunnilla syvennytään etsiskelemään kehon syviä tukilihaksia. Harjoitellaan tunnistamaan missä asennossa keho kulloinkin on ja aktivoidaan lantion- ja keskivartalon alueen lihaksia aivan uudella tavalla. Tällä tunnilla löydät takuuvarmasti uusia lihaksia kehostasi. Näiden lihasten vahvistumisen myötä ryhtisi paranee ja koko kehon lihasvoima kehittyy, kun opit ottamaan keskivartalosta tukea liikkeisiin.